Запис Детальніше

Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств
 
Creator Цопа, Марина
 
Subject потреби споживачів
ринок БАН та соків
збут
збутова діяльність
consumer needs
market BAN (soft drinks) and juices
sales
marketing activities
339.1
 
Description У статті розглянуто і досліджено споживчі переваги на ринку безалкогольної продукції і соків, їх вплив на збутову діяльність виробничих підприємств.
The article discusses and investigates consumer preferences in the market of soft drinks and juices and their impact on the marketing activities of industrial enterprises.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-22T08:06:55Z
2015-04-22T08:06:55Z
2014-07
 
Type Article
 
Identifier Цопа М. Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств / Марина Цопа // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 48–55.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6167
 
Language uk