Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств
|
|
Creator |
Цопа, Марина
|
|
Subject |
потреби споживачів
ринок БАН та соків збут збутова діяльність consumer needs market BAN (soft drinks) and juices sales marketing activities 339.1 |
|
Description |
У статті розглянуто і досліджено споживчі переваги на ринку безалкогольної продукції і соків, їх вплив на збутову діяльність виробничих підприємств.
The article discusses and investigates consumer preferences in the market of soft drinks and juices and their impact on the marketing activities of industrial enterprises. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-04-22T08:06:55Z
2015-04-22T08:06:55Z 2014-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Цопа М. Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств / Марина Цопа // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 48–55.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6167 |
|
Language |
uk
|
|