Запис Детальніше

Процес управління асортиментом телеканалу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Процес управління асортиментом телеканалу
 
Creator Козлова, Ірина
 
Subject асортиментна політика
управління асортиментом
планування та формування асортименту
асортиментна концепція
 
Description В статті узагальнено теоретичні положення та наукові дослідження щодо управління в галузі асортиментної політики підприємств. Представлено основні етапи управління асортиментом в телевізійному просторі. Графічно зображено та проаналізовано динаміку зміни загального телеперегляду протягом доби.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-22T08:22:07Z
2015-04-22T08:22:07Z
2014-07
 
Type Article
 
Identifier Козлова І. Процес управління асортиментом телеканалу / Ірина Козлова // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 63–70.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6169
 
Language uk