Процес управління асортиментом телеканалу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Процес управління асортиментом телеканалу
|
|
Creator |
Козлова, Ірина
|
|
Subject |
асортиментна політика
управління асортиментом планування та формування асортименту асортиментна концепція |
|
Description |
В статті узагальнено теоретичні положення та наукові дослідження щодо управління в галузі асортиментної політики підприємств. Представлено основні етапи управління асортиментом в телевізійному просторі. Графічно зображено та проаналізовано динаміку зміни загального телеперегляду протягом доби.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-04-22T08:22:07Z
2015-04-22T08:22:07Z 2014-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Козлова І. Процес управління асортиментом телеканалу / Ірина Козлова // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 63–70.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6169 |
|
Language |
uk
|
|