Класифікація витрат на збут промислового підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Класифікація витрат на збут промислового підприємства
|
|
Creator |
Шиманська, Анна
|
|
Subject |
витрати промислового підприємства
збут класифікація витрат витрати на збут витрати на маркетинг расходы промышленного предприятия сбыт классификация затрат расходы на сбыт расходы на маркетинг 657.471.1:658.8 |
|
Description |
Стаття присвячена з’ясуванню сучасних підходів до класифікації витрат на збут промислового підприємства, розглянуто їх сутність та місце в системі бухгалтерського обліку. Дано критичний аналіз основних проблем та перспектив. Зокрема, запропоновано використовувати розгорнуту класифікацію витрат на збут промислового підприємства, що включає основні витрати на збут, додаткові витрати на збут, а також витрати на маркетинг; синтетичний рахунок 93 «Витрати на збут» авторка пропонує доповнити субрахунками відповідно до статей витрат пункту 19 П(С)БО 16 «Витрати»; а також замінити елемент даного пункту «витрати на рекламу, дослідження ринку (маркетинг)» на «витрати на маркетинг» з метою уникнення плутанини під час розмежування витрат на збут та витрат на маркетинг. Коротко визначено мету, джерела та напрямки класифікації витрат на збут промислового підприємства.
Статья посвящена выяснению современных подходов к классификации затрат на сбыт промышленного предприятия, рассмотрена их сущность затрат и место в системе бухгалтерского учета. Дан критический анализ основных проблем и перспектив. В частности, предложено использовать развернутую классификацию расходов на сбыт промышленного предприятия, которая включает в себя основные расходы на сбыт, дополнительные расходы на сбыт, а также расходы на маркетинг; синтетический счет 93 «Расходы на сбыт» автор предлагает дополнить субсчетами согласно статьям расходов пункта 19 П(С)БУ 16 «Расходы»; а также заменить элемент данного пункта «расходы на рекламу, исследование рынка (маркетинг)» на «расходы на маркетинг» во избежание путаницы при разграничении расходов на сбыт и расходов на маркетинг. Коротко определены цели, источники и направления классификации затрат на сбыт промышленного предприятия. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-04-22T10:55:06Z
2015-04-22T10:55:06Z 2014-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шиманська А. Класифікація витрат на збут промислового підприємства / Анна Шиманська // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 24–28.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6192 |
|
Language |
uk
|
|