Запис Детальніше

Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста
 
Creator Саніна, Ольга
Пирч, Мар’яна
 
Subject бренд міста
брендинг міста
стратегія бренду міста
339.13:338.46:37.046
 
Description Статтю присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Авторами проаналізовано поняття «бренд міста» та «брендинг міста». Узагальнено вітчизняний досвід з даної теми і вдосконалено алгоритм розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Детально описано п’ять важливих етапів стратегії бренду, які рекомендовано використовувати малим містам України.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-22T11:00:34Z
2015-04-22T11:00:34Z
2014-09
 
Type Article
 
Identifier Саніна О. Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста / Ольга Саніна, Мар’яна Пирч // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 29–37.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6194
 
Language uk