Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста
|
|
Creator |
Саніна, Ольга
Пирч, Мар’яна |
|
Subject |
бренд міста
брендинг міста стратегія бренду міста 339.13:338.46:37.046 |
|
Description |
Статтю присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Авторами проаналізовано поняття «бренд міста» та «брендинг міста». Узагальнено вітчизняний досвід з даної теми і вдосконалено алгоритм розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Детально описано п’ять важливих етапів стратегії бренду, які рекомендовано використовувати малим містам України.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-04-22T11:00:34Z
2015-04-22T11:00:34Z 2014-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Саніна О. Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста / Ольга Саніна, Мар’яна Пирч // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 29–37.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6194 |
|
Language |
uk
|
|