Запис Детальніше

Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища
 
Creator Жебровська, Олена
 
Subject комунікації
інтегрований маркетинг
концепція
глобалізація
споживач
середовище
339.138
 
Description В статті досліджено ґенезу та розвиток концепцій інтегрованих маркетингових комунікацій в світлі трансформації світового економічного середовища під час глобалізації та остаточного оформлення ринку споживача, а також зниження ефективності традиційних інструментів маркетингових комунікацій.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-22T11:18:43Z
2015-04-22T11:18:43Z
2014-09
 
Type Article
 
Identifier Жебровська О. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища / Олена Жебровська // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 40–46.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6201
 
Language uk