Запис Детальніше

Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг
 
Creator Решетнікова, Ірина Леонідівна
Єременко, Юлія
 
Subject інтернет-технології
інтернет-ресурси
інструменти індивідуального маркетингу
індивідуальний запит
клієнтська база даних
CRM
комплекс інтернет-маркетингу
Internet technologies
Internet resources
means of individual marketing
individual request
complex of Internet marketing
интернет-технологии
интернет-ресурсы
средства индивидуального маркетинга
индивидуальный запрос
клиентская база данных
комплекс интернет маркетинга
339.138:004.738.5
 
Description Розглядається важливість використання інтернет-технологій при наданні індивідуального продукту та сервісу підприємствами сфери послуг. Уточнюються поняття
«інтернет-технології», «інтернет-ресурси», «інструменти інтернет-маркетингу» та
пропонується класифікація інтернет-технологій, що застосовуються в маркетингу;
обґрунтовується ключова роль клієнтських баз даних в реалізації практиці концепції
індивідуального маркетингу підприємствами сфери послуг.
The importance of using the internet technologies is considered when providing the individual product and services by the service business. The concepts of "Internet technologies", "Internet resources", "Internet marketing tools" are clarified and the classification of Internet technologies
used in marketing is proposed. The key role of customer databases is proved in the implementation in practice of the concept of individual marketing by the service businesses.
Рассматривается важность использования интернет-технологий при предоставлении индивидуального продукта и сервиса предприятиями сферы услуг. Уточняются понятия «интернет-технологии», «интернет-ресурсы», «инструменты интернет-маркетинга» и предлагается классификация интернет-технологий, применяемых в маркетинге; обосновывается ключевая роль клиентских баз данных в реализации практике концепции индивидуального маркетинга предприятиями сферы услуг.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-22T11:35:10Z
2015-04-22T11:35:10Z
2014-09
 
Type Article
 
Identifier Решетнікова І. Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг / Ірина Решетнікова, Юлія Єременко // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 47–57.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6206
 
Language uk