Запис Детальніше

Фактори конкурентного середовища ринку маркетингових досліджень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фактори конкурентного середовища ринку маркетингових досліджень
 
Creator Кудирко, Ольга Василівна
Кудирко, Ольга Васильевна
 
Subject маркетингові дослідження
дослідницький ринок
фактори конкуренції
співробітництво
інтеграція
інформаційна економіка
339.138
 
Description У статті розглянуто фактори конкурентного середовища вітчизняного ринку маркетингових досліджень, серед яких ключовими є такі як конкуренція та співробітництво серед існуючих гравців ринку, що проявляються у формуванні інтеграційних об’єднань на базі дослідницьких організацій, вплив тенденцій глобалізації та домінування інформаційної економіки. Визначено особливості впливу зазначених факторів на конкурентоспроможність дослідницьких організацій у сучасних ринкових умовах.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-22T11:40:31Z
2015-04-22T11:40:31Z
2014-09
 
Type Article
 
Identifier Кудирко О. Фактори конкурентного середовища ринку маркетингових досліджень / Ольга Кудирко // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 58–65.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6208
 
Language uk