Фактори конкурентного середовища ринку маркетингових досліджень
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Фактори конкурентного середовища ринку маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Кудирко, Ольга Василівна
Кудирко, Ольга Васильевна |
|
Subject |
маркетингові дослідження
дослідницький ринок фактори конкуренції співробітництво інтеграція інформаційна економіка 339.138 |
|
Description |
У статті розглянуто фактори конкурентного середовища вітчизняного ринку маркетингових досліджень, серед яких ключовими є такі як конкуренція та співробітництво серед існуючих гравців ринку, що проявляються у формуванні інтеграційних об’єднань на базі дослідницьких організацій, вплив тенденцій глобалізації та домінування інформаційної економіки. Визначено особливості впливу зазначених факторів на конкурентоспроможність дослідницьких організацій у сучасних ринкових умовах.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-04-22T11:40:31Z
2015-04-22T11:40:31Z 2014-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кудирко О. Фактори конкурентного середовища ринку маркетингових досліджень / Ольга Кудирко // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 58–65.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6208 |
|
Language |
uk
|
|