Формування стратегії проникнення підприємств на ринок меду України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування стратегії проникнення підприємств на ринок меду України
|
|
Creator |
Романенко, В. С.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Contributor |
Сокіл, Я. С.
|
|
Date |
2015-04-22T12:16:26Z
2015-04-22T12:16:26Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Романенко В. С. Формування стратегії проникнення підприємств на ринок меду України / В. С. Романенко // Актуальні питання розвитку агробізнесу в Україні : матеріали I Всеукр. студ. наук.-практ. інтернет-конф. (29 квітня) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Ф-т економіки АПК, Ін-т економіки та менеджменту АПК ; [відп. за вип.: Коцупатрий М. М., Єранкін О. О., Мервенецька В. Ф.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 99-102.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6219 |
|
Language |
uk
|
|