Запис Детальніше

Формування стратегії проникнення підприємств на ринок меду України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування стратегії проникнення підприємств на ринок меду України
 
Creator Романенко, В. С.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Contributor Сокіл, Я. С.
 
Date 2015-04-22T12:16:26Z
2015-04-22T12:16:26Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Романенко В. С. Формування стратегії проникнення підприємств на ринок меду України / В. С. Романенко // Актуальні питання розвитку агробізнесу в Україні : матеріали I Всеукр. студ. наук.-практ. інтернет-конф. (29 квітня) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Ф-т економіки АПК, Ін-т економіки та менеджменту АПК ; [відп. за вип.: Коцупатрий М. М., Єранкін О. О., Мервенецька В. Ф.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 99-102.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6219
 
Language uk