Запис Детальніше

Державне регулювання як елемент розвитку міжнародного ринку туристичних послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Державне регулювання як елемент розвитку міжнародного ринку туристичних послуг
 
Creator Ворошилова, Ганна Олександрівна
Voroshylova, Hanna
Ворошилова, Анна Александровна
 
Subject міжнародний туризм
державне регулювання
туристична послуга
туристична індустрія
міжнародні туристичні прибуття
Китай
Туреччина
international tourism
government regulation
tourist service
tourism industry
international tourist arrivals
China
Turkey
международный туризм
государственное регулирование
туристическая услуга
туристическая индустрия
международные туристические прибытия
Китай
Турция
338.48
 
Description У статті розглянуто актуальні проблеми державного регулювання міжнародного ринку туристичних послуг у світі. Проведено комплексний аналіз розвитку міжнародного туризму провідних країн-лідерів з надання туристичних послуг. Автором досліджено системи органів державного управління туристичною індустрією у таких країнах, як Китай і Туреччина, виявлено основні напрями адміністративного та економічного впливу на розвиток міжнародного туризму, що забезпечують стійкий розвиток міжнародного туризму у визначених країнах.
The article discusses the actual problems of the state regulation of the international tourism market in the world. The complex analysis of the international tourism development of the leading countries is conducted from the grant of tourist services. The author has investigated the system of bodies of state management of tourism industry in such countries as China and Turkey and identified the main directions of administrative and economic impact on the
development of international tourism for the sustainable development of international tourism in certain countries. It is determined that in the leading countries tourism has been evolved to the systems that are economic and legal methods of regulating the tourism industry and creates government revenue. The detailed studies of the сountries-leaders in providing travel services showed a strong support for the development of the industry by the state. Marketing promotion of the national tourism product development in tourism policy has a positive impact on the representation of countries on the international arena and is the way of maintaining international competitiveness of the tourism product of the country.
В статье рассматриваются актуальные проблемы государственного регулирования международного рынка туристических услуг в мире. Проведен комплексный анализ развития международного туризма в ведущих странах-лидерах по предоставлению туристических услуг. Автором исследованы системы органов государственного управления туристической индустрией в таких странах как Китай и Турция, выявлены основные направления административного и экономического влияния на развитие международного туризма, обеспечивающих устойчивое развитие международного туризма в
данных странах.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-27T07:02:01Z
2015-04-27T07:02:01Z
2014-10-02
 
Type Article
 
Identifier Ворошилова Г. О. Державне регулювання як елемент розвитку міжнародного ринку туристичних послуг / Г. О. Ворошилова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 35. – С. 141-148.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6319
 
Language uk