Запис Детальніше

The ethics and retail management EE

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The ethics and retail management EE
 
Creator Mghebrishvili, B.
 
Subject retail trade
ethics
management
customer
 
Description The author of the article attempts to prove the necessity of ethical approach when taking decision by retailing managers. From the author’s point of view, managers must take the right decisions not only according to the society. Right decisions must be made about customers as well as personnel. This makes it possible to raise the customer service culture and provide effective performance of the company at the same time.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-28T11:33:04Z
2015-04-28T11:33:04Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Mghebrishvili B. The ethics and retail management EE / B. Mghebrishvili // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф. 22-23 травня 2014 року / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. за вип С. М. Соболь]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 42-44.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6414
 
Language en