Запис Детальніше

Инновационный менеджмент как инструмент влияния на формирование рынка научно-технической продукции

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Инновационный менеджмент как инструмент влияния на формирование рынка научно-технической продукции
 
Creator Соловьев, В. П.
 
Subject науково-технічна продукція
інноваційний менеджмент
інноваційна інфраструктура
ринкова інфраструктура
R & D products
innovation management
innovation infrastructure
market infrastructure
научно-техническая продукция
инновационный менеджмент
инновационная инфраструктура
рыночная инфраструктура
338.12.017
 
Description Розглянуто особливості об’єктів продажу-придбання на ринках науково-технічної продукції і особливі вимоги до структури ринкової інфраструктури які з цього випливають. Виходячи з принципів інноваційного менеджменту, запропоновано формувати інноваційну інфраструктуру на основі узгодження цілей виробників і споживачів інноваційної продукції.
The article deals with the peculiarities of the objects of sale - purchase in the markets of scientific and technical products and with the consequent special requirements for the structure of the market infrastructure which from this follow. Based on the principles of innovation management, it is proposed to form the innovative infrastructure on the basis of the harmonization of the goals of producers and consumers of innovative products.
Рассмотрены особенности объектов продажи-
приобретения на рынках научно-технической продукции и особые требования к структуре рыночной инфраструктуры, которые из этого следуют. Исходя из принципов инновационного менеджмента, предлагается формировать инновационную инфраструктуру на основе согласования целей производителей и потребителей инновационной продукции.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-28T12:33:24Z
2015-04-28T12:33:24Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Соловьев В. П. Инновационный менеджмент как инструмент влияния на формирование рынка научно-технической продукции / В. П. Соловьев // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф. 22-23 травня 2014 року / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. за вип С. М. Соболь]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 72-75.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6426
 
Language ru