Запис Детальніше

Особливості формування стратегії маркетингової комунікаційної політики

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування стратегії маркетингової комунікаційної політики
 
Creator Кузик, О. В.
 
Subject маркетингові комунікації
стратегічне управління комунікаціями
принципи побудови комплексу маркетингових комунікацій
marketing communications
strategic management communication
principles of complex marketing communications
маркетинговые коммуникации
стратегическое управление коммуникациями
принципы построения комплекса маркетинговых коммуникаций
339.1:658.8
 
Description Основним чинником забезпечення конкурентоспроможності підприємств стає ефективна система маркетингових комунікацій, яка характеризується широким застосуванням різних комунікаційних інструментів. Здатність раціонально організувати їх взаємодію стає запорукою успіху фірми на ринку сьогодні.
The main factor for the competitiveness of enterprises becomes effective system of marketing communications, which is characterized by the extensive use of various communication tools. Ability to rationally organize their interaction becomes the key to success of the company in the market today.
Основным фактором обеспечения конкурентоспособности предприятий становится эффективная система маркетинговых коммуникаций, которая характеризуется широким применением различных коммуникационных инструментов. Способность рационально организовать их взаимодействие становится залогом успеха фирмы на рынке сегодня.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-29T07:02:24Z
2015-04-29T07:02:24Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кузик О. В. Особливості формування стратегії маркетингової комунікаційної політики / О. В. Кузик // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф. 22-23 травня 2014 року / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. за вип С. М. Соболь]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 107-110.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6442
 
Language uk