Антикрихкість репутації підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Антикрихкість репутації підприємства
|
|
Creator |
Дерев’янко, Олена Георгіївна
|
|
Subject |
стейкхолдери
довіра нематеріальні активи стійкість розвитку підприємства stakeholders trust intangible assets sustainability of the enterprise 659.1.012 |
|
Description |
Автор науково обґрунтовує необхідність форму- вати та оцінювати репутацію підприємства за критерієм антикрихкості. При цьому запро- поновано відмовитись в теорії та практиці репутаційного менеджменту від поширеного словосполучення «висока репутація». Author scientifically substantiates the necessity to form and evaluate the company’s reputation on the criterion antifragile. It is proposed to abandon in theory and practice of reputation management of common phrase «high reputation». |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-05-06T10:56:32Z
2015-05-06T10:56:32Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дерев’янко О. Г. Антикрихкість репутації підприємства / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 105-109.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6689 |
|
Language |
uk
|
|