Запис Детальніше

Антикрихкість репутації підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Антикрихкість репутації підприємства
 
Creator Дерев’янко, Олена Георгіївна
 
Subject стейкхолдери
довіра
нематеріальні активи
стійкість розвитку підприємства
stakeholders
trust
intangible assets
sustainability of the enterprise
659.1.012
 
Description Автор науково обґрунтовує необхідність форму-
вати та оцінювати репутацію підприємства за критерієм антикрихкості. При цьому запро-
поновано відмовитись в теорії та практиці репутаційного менеджменту від поширеного
словосполучення «висока репутація».
Author scientifically substantiates the necessity to form and evaluate the company’s
reputation on the criterion antifragile. It is proposed to abandon in theory and practice of reputation management of common phrase «high reputation».
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-05-06T10:56:32Z
2015-05-06T10:56:32Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Дерев’янко О. Г. Антикрихкість репутації підприємства / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 105-109.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6689
 
Language uk