Запис Детальніше

Емпірична характеристика реляційного простору українського бізнесу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Емпірична характеристика реляційного простору українського бізнесу
 
Creator Гребешкова, Олена Миколаївна
 
Subject ресурсний підхід
реляційна концепція
партнерські відносини
стейкхолдери
resource-based view
relational concept
partnerships
stakeholders
65.01+658.3
 
Description Запропоновано визначення реляційного простору підприємства. Наведено характеристики реляційного простору українського бізнесу на основі результатів опитування вітчизняних підприємств різних бізнес-профілів.
The article considers the definition of a relational space of the company. The article presents the characteristics of the relational space of the Ukrainian business on the basis of the results of a survey of domestic enterprises in different business profiles.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-05-07T08:11:59Z
2015-05-07T08:11:59Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Гребешкова О. М. Емпірична характеристика реляційного простору українського бізнесу / О. М. Гребешкова // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 209-213.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6729
 
Language uk