Емпірична характеристика реляційного простору українського бізнесу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Емпірична характеристика реляційного простору українського бізнесу
|
|
Creator |
Гребешкова, Олена Миколаївна
|
|
Subject |
ресурсний підхід
реляційна концепція партнерські відносини стейкхолдери resource-based view relational concept partnerships stakeholders 65.01+658.3 |
|
Description |
Запропоновано визначення реляційного простору підприємства. Наведено характеристики реляційного простору українського бізнесу на основі результатів опитування вітчизняних підприємств різних бізнес-профілів.
The article considers the definition of a relational space of the company. The article presents the characteristics of the relational space of the Ukrainian business on the basis of the results of a survey of domestic enterprises in different business profiles. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-05-07T08:11:59Z
2015-05-07T08:11:59Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гребешкова О. М. Емпірична характеристика реляційного простору українського бізнесу / О. М. Гребешкова // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 209-213.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6729 |
|
Language |
uk
|
|