Запис Детальніше

Особливості конкуренції у Інтернет-маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості конкуренції у Інтернет-маркетингу
 
Creator Григор’єва, Людмила Володимирівна
 
Subject електронна комерція
Інтернет-маркетинг
конкуренція
e-commerce
internet marketing
competition
339.138
 
Description Проаналізовано важливість наявності веб-сайту підприємства як необхідної умови успішного просування продукції на ринку. Враховуючи особливості сучасної маркетингової діяльності електронної комерції зокрема, здійснено групування особливостей конкуренції в Інтернет-маркетингу.
The article analyzes the importance of having a web site enterprise as a necessary condition of successful promotion of products in the market.
Considering the characteristics of modern marketing of e-Commerce in particular, the paper gives a grouping of features of competition in Internet marketing.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-05-07T08:18:30Z
2015-05-07T08:18:30Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Григор’єва Л. В. Особливості конкуренції у Інтернет-маркетингу / Л. В. Григор’єва // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: theory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 213-216.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6730
 
Language uk