Запис Детальніше

Глокальна стратегія конкуренції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Глокальна стратегія конкуренції
 
Creator Ліщинська, Вікторія Валеріївна
 
Subject глокалізація
глокальна стратегія конкуренції
глокальний маркетинг
glocalization
glocal competitive strategy
glocal marketing
005.21
 
Description Визначено поняття «глокалізація» як нова парадигма міжнародного бізнесу і маркетингу. Визначено поняття «глокальна стратегія конкуренції», обґрунтовано актуальність її застосування глобальними компаніями.
The article defines the concept of "glocalization" as a new paradigm in international business and marketing. The paper considers the concept of "glocal strategy", the urgency of its application by global companies.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-05-07T11:49:38Z
2015-05-07T11:49:38Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ліщинська В. В. Глокальна стратегія конкуренції / В. В. Ліщинська // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 258-261.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6747
 
Language uk