Глокальна стратегія конкуренції
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Глокальна стратегія конкуренції
|
|
Creator |
Ліщинська, Вікторія Валеріївна
|
|
Subject |
глокалізація
глокальна стратегія конкуренції глокальний маркетинг glocalization glocal competitive strategy glocal marketing 005.21 |
|
Description |
Визначено поняття «глокалізація» як нова парадигма міжнародного бізнесу і маркетингу. Визначено поняття «глокальна стратегія конкуренції», обґрунтовано актуальність її застосування глобальними компаніями.
The article defines the concept of "glocalization" as a new paradigm in international business and marketing. The paper considers the concept of "glocal strategy", the urgency of its application by global companies. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-05-07T11:49:38Z
2015-05-07T11:49:38Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ліщинська В. В. Глокальна стратегія конкуренції / В. В. Ліщинська // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 258-261.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6747 |
|
Language |
uk
|
|