Забезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграції
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Забезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграції
|
|
Creator |
Оберемчук, Валентина Феодосіївна
|
|
Subject |
бренд
конкурентоспроможність стратегія брендингу brand competitiveness branding strategy 659.126 (477): 339.137.2: 339.992 |
|
Description |
Розкрито сутність понять бренду, конкурентоспроможності бренду, стратегії брендингу. Окреслено основні етапи формування стратегії брендингу в умовах євроінтеграції.
The essence of the brand concepts, brand competitiveness, branding strategy is presented in the work.The basic stages of formation branding strategy in terms of European integration is outlined. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-05-07T12:24:07Z
2015-05-07T12:24:07Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Оберемчук В. Ф. Забезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграції / В. Ф. Оберемчук // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 277-280.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6756 |
|
Language |
uk
|
|