Запис Детальніше

Забезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Забезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграції
 
Creator Оберемчук, Валентина Феодосіївна
 
Subject бренд
конкурентоспроможність
стратегія брендингу
brand
competitiveness
branding strategy
659.126 (477): 339.137.2: 339.992
 
Description Розкрито сутність понять бренду, конкурентоспроможності бренду, стратегії брендингу. Окреслено основні етапи формування стратегії брендингу в умовах євроінтеграції.
The essence of the brand concepts, brand competitiveness, branding strategy is presented in the work.The basic stages of formation branding strategy in terms of European integration is outlined.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-05-07T12:24:07Z
2015-05-07T12:24:07Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Оберемчук В. Ф. Забезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграції / В. Ф. Оберемчук // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 277-280.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6756
 
Language uk