Формирование бренд-стратегии предприятий сферы услуг на основе оценки компетенций контактного персонала
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формирование бренд-стратегии предприятий сферы услуг на основе оценки компетенций контактного персонала
|
|
Creator |
Сагайдак, Михаил Петрович
|
|
Subject |
компетентность
компетенция стоимость бренда сила бренда бренд-стратегия competence competency brand value brand strength brand strategy 658.8:338.46 |
|
Description |
Рассмотрены принципы формирования бренд- стратегии предприятия сферы услуг. Обосновано использование компетентностного подхода в оценке контактного персонала предприятия, что способствует увеличению стоимости корпоративного бренда. The article deals with the principles of the formation of brand strategy of services enterprises. The paper justifies the use of competence-based approach in the assessment of contact personnel of the enterprise, thus increasing the value of the corporate brand. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-05-08T07:37:10Z
2015-05-08T07:37:10Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сагайдак М. П. Формування бренд-стратегії підприємства сфери послуг на основі моделі компетенцій контактного персоналу / М. П. Сагайдак // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: theory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 305-308.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6771 |
|
Language |
ru
|
|