Запис Детальніше

Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт
Optimal advertising policy for the diffusion model of innovations
Оптимальные рекламные стратегии при моделировании спроса на инновационный продукт
 
Creator Манжос, Тетяна Василівна
Manzhos, Tetiana
Манжос, Татьяна Васильевна
 
Subject дифузія інновацій
модель Басса
оптимальна рекламна стратегія
diffusion of innovations
the Bass model
optimal advertising policy
диффузия инноваций
модель Баса
оптимальная рекламная стратегия
 
Description У статті побудовано модель дифузії інновацій з урахуванням впливу усіх рекламних заходів, що були здійснені протягом часу існування на ринку інноваційного продукту. Проаналізовано різні рекламні стратегії з точки зору інтенсивності витрат на рекламу в часі, знайдено оптимальну з них при однакових витратах та лінійній функції інтенсивності. Теоретичний матеріал проілюстровано числовим прикладом.
This paper deals with finding the optimal advertising strategy for new product diffusion models. We develop a diffusion model of innovations on the base of the Bass model by including advertising factor. This factor is incorporated as an integral of advertising intensity weighed on
exponential term, so all advertising during the time of existence of a new product on the market is considered. Using standard methods of optimization the optimal strategy is found for a linear advertising intensity function. A numerical example is given to illustrate the model.
В статье построена модель диффузии инноваций с учетом всех рекламных
мероприятий, которые имели место на протяжении всего времени существования
инновационного продукта на рынке. Проведен анализ разных рекламных стратегий с
точки зрения интенсивности затрат на рекламу во времени, найдена оптимальная из
них при постоянных затратах и линейной функции интенсивности. Теоретический
материал проиллюстрирован числовым примером.
 
Publisher ВНЗ «Національна академія управління»
 
Date 2015-05-19T07:09:52Z
2015-05-19T07:09:52Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Манжос Т. В. Оптимальні рекламні стратегії при моделюванні попиту на інноваційний продукт / Т. В. Манжос // Актуальні проблеми економіки. – Вип. №9 (159). – 2014. – С. 511-518.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/7154
 
Language uk