Запис Детальніше

Адаптація концепції холістичного (цілісного) маркетингу до реалій вітчизняного ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптація концепції холістичного (цілісного) маркетингу до реалій вітчизняного ринку
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
Раупов, Р. Б.
 
Subject концепція холістичного маркетингу
інструментарій маркетингу
комплекс маркетингу
бізнес-тенденції
concept of holistic marketing
marketing tools
marketing mix
business trends
концепция холистического (целостного) маркетинга
инструментарий маркетинга
комплекс маркетинга
бизнес-тенденции
658.8:339.138
 
Description Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо адаптації концепції холістичного (цілісного) маркетингу до реалій вітчизняного ринку, використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень в подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
The authors propose the development of practical recommendations for adapting the concept of holistic marketing to the realities of the domestic market, the use of marketing tools in the activities of domestic enterprises and effective marketing solutions to overcome the contradictions in the interaction of economic actors and the optimal allocation of resources.
Авторами предлагается разработка практических рекомендаций относительно адаптации концепции холистического маркетинга к реалиям отечественного рынка, использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-05-19T08:39:31Z
2015-05-19T08:39:31Z
2013-11-25
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Адаптація концепції холістичного (цілісного) маркетингу до реалій вітчизняного ринку / О. В. Данніков, Р. Б. Раупов // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світової економіки і міжнародних відносин НАН України ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 33. – С. 54–59.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/7163
 
Language uk