Роль організаційної культури у створенні людського капіталу підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль організаційної культури у створенні людського капіталу підприємства
|
|
Creator |
Юрченко, О. Б.
|
|
Subject |
людський капітал
інтелектуальний капітал корпоративна культура норми і цінності організації організаційна культура соціалізація працівників human capital intellectual capital corporate culture norms and values of the organization organizational culture socialization of employee человеческий капитал интеллектуальный капитал корпоративная культура нормы и ценности организации организационная культура социализация работников 658.012.32:621 |
|
Description |
У статті наголошено на істотній ролі організаційної культури у створенні людського капіталу підприємства; подано алгоритм її розвитку з відповідним змістовним наповненням процесів соціалізації працівників; виокремлено типи організаційних культур і проаналізовано їх складові елементи.
The article emphasizes the essential role of organizational culture in the creation of human capital of the company; filed algorithm of its development with the appropriate content of the socialization process workers, singled types of organizational cultures and analyzed their components. В статье отмечается существенная роль организационной культуры в создании человеческого капитала предприятия; подается алгоритм ее развития с соответствующим содержательным наполнением процессов социализации работников; выделено типы организационных культур и проанализированы их элементы. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-05-19T08:59:30Z
2015-05-19T08:59:30Z 2013-11-14 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Юрченко О. Б. Роль організаційної культури у створенні людського капіталу підприємства / О. Б. Юрченко // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світової економіки і міжнародних відносин НАН України ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 33. – С. 70–75.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/7166 |
|
Language |
uk
|
|