Запис Детальніше

Актуальні проблеми організації рекламної діяльності українських підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальні проблеми організації рекламної діяльності українських підприємств
Actual problems in organization of advertising activity of the Ukrainian enterprises
 
Creator Архипова, Тетяна Василівна
Arhypova, Tetyana
 
Subject реклама
рекламна діяльність
регулювання
організація
ефективність
advertising
promotional activities
regulation
organization
efficiency
659.113
 
Description У статті висвітлено проблеми, з якими стикаються вітчизняні підприємства в процесі організації рекламної діяльності. Розглянуто систему показників комплексного аналізу процесу організації рекламної діяльності підприємств.
The article highlights the problems faced by domestic enterprises in the process of advertising. The system of indicators of the comprehensive analysis process of the enterprise promotional activity organization is presented in the work.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-05-20T11:34:37Z
2015-05-20T11:34:37Z
2013-10-31
 
Type Article
 
Identifier Архипова Т. В. Актуальні проблеми організації рекламної діяльності українських підприємств / Т. В. Архипова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 31. – С. 83-95.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/7244
 
Language uk