Комплексна оптимізація сприйняття рекламних матеріалів, образу брендів споживачами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комплексна оптимізація сприйняття рекламних матеріалів, образу брендів споживачами
Complex optimization of perception of advertising materials and brand image by consumers |
|
Creator |
Кравченко, К. М.
Kravchenko, K. |
|
Subject |
комунікації
реклама бренд поведінка сприйняття споживач маркетинг communications advertising brand behavior perception behavior consumers marketing 658.893 |
|
Description |
У статті представлено результати систематизації досягнень науки у моделюванні і маркетинговій оптимізації параметрів і елементів комунікації зі споживачами.
The article deals with the results of the systematization of science in marketing modeling and optimization of parameters and elements of communication with consumers. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-05-20T13:01:14Z
2015-05-20T13:01:14Z 2013-11-16 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кравченко К. М. Комплексна оптимізація сприйняття рекламних матеріалів, образу брендів споживачами / К. М. Кравченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 31. – С. 115-123.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/7248 |
|
Language |
uk
|
|