Запис Детальніше

Комплексна оптимізація сприйняття рекламних матеріалів, образу брендів споживачами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комплексна оптимізація сприйняття рекламних матеріалів, образу брендів споживачами
Complex optimization of perception of advertising materials and brand image by consumers
 
Creator Кравченко, К. М.
Kravchenko, K.
 
Subject комунікації
реклама
бренд
поведінка
сприйняття
споживач
маркетинг
communications
advertising
brand
behavior
perception behavior
consumers
marketing
658.893
 
Description У статті представлено результати систематизації досягнень науки у моделюванні і маркетинговій оптимізації параметрів і елементів комунікації зі споживачами.
The article deals with the results of the systematization of science in marketing modeling and optimization of parameters and elements of communication with consumers.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-05-20T13:01:14Z
2015-05-20T13:01:14Z
2013-11-16
 
Type Article
 
Identifier Кравченко К. М. Комплексна оптимізація сприйняття рекламних матеріалів, образу брендів споживачами / К. М. Кравченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 31. – С. 115-123.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/7248
 
Language uk