Формування адаптивної маркетингової стратегії розвитку туристичного підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування адаптивної маркетингової стратегії розвитку туристичного підприємства
Formation of adaptive marketing strategies of development of tourist enterprises |
|
Creator |
Бобрицька, Наталія Дмитрівна
Bobritska, Nataliya |
|
Subject |
маркетинг
комплекс маркетингу маркетингова стратегія ринок підприємство управління туристична послуга туристичний продукт marketing marketing mix marketing strategy market enterprise management tourism tourism product 338.4:658 |
|
Description |
У статті розглянуто визначення понять «туристичний продукт» і «туристична послуга», запропоновано алгоритм формування адаптивної маркетингової стратегії та наведено особливості її використання для підприємств туристичної галузі.
The article considered definition of «tourism product» and «travel services», an algorithm for adaptive formation of marketing strategy and the features of its use for the tourism industry. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-06-12T11:31:07Z
2015-06-12T11:31:07Z 2013-03-13 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бобрицька Н. Д. Формування адаптивної маркетингової стратегії розвитку туристичного підприємства / Н. Д. Бобрицька // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 144–153.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/7842 |
|
Language |
uk
|
|