Запис Детальніше

Формування адаптивної маркетингової стратегії розвитку туристичного підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування адаптивної маркетингової стратегії розвитку туристичного підприємства
Formation of adaptive marketing strategies of development of tourist enterprises
 
Creator Бобрицька, Наталія Дмитрівна
Bobritska, Nataliya
 
Subject маркетинг
комплекс маркетингу
маркетингова стратегія
ринок
підприємство
управління
туристична послуга
туристичний продукт
marketing
marketing mix
marketing strategy
market
enterprise management
tourism
tourism product
338.4:658
 
Description У статті розглянуто визначення понять «туристичний продукт» і «туристична послуга», запропоновано алгоритм формування адаптивної маркетингової стратегії та наведено особливості її використання для підприємств туристичної галузі.
The article considered definition of «tourism product» and «travel services», an algorithm for adaptive formation of marketing strategy and the features of its use for the tourism industry.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-06-12T11:31:07Z
2015-06-12T11:31:07Z
2013-03-13
 
Type Article
 
Identifier Бобрицька Н. Д. Формування адаптивної маркетингової стратегії розвитку туристичного підприємства / Н. Д. Бобрицька // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 144–153.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/7842
 
Language uk