Запис Детальніше

Роль і значення маркетингу в організації туризму та відпочинку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль і значення маркетингу в організації туризму та відпочинку
Role and importance of marketing in tourism and recreation
 
Creator Рега, М. Г.
Rega, Marina
 
Subject маркетинг послуг
маркетинг туристичної діяльності
туристичний продукт
marketing services
marketing
tourism
tourist product
332.142:339.138
 
Description Стаття присвячена дослідженню ролі маркетингу в туризмі, вирішенню проблеми використання маркетингових технологій у розробленні та використанні туристичних продуктів і послуг туристичними підприємствами. Поглиблено розуміння призначення маркетингу туристичної діяльності.
The article investigates the role of marketing in tourism activities, solving problems using marketing technology development and use of travel products and services to tourism enterprises. Depth
understanding of destination marketing tourism.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-06-12T11:43:23Z
2015-06-12T11:43:23Z
2013-05-21
 
Type Article
 
Identifier Рега М. Г. Роль і значення маркетингу в організації туризму та відпочинку / М. Г. Рега // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 154–160.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/7844
 
Language uk