Роль і значення маркетингу в організації туризму та відпочинку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль і значення маркетингу в організації туризму та відпочинку
Role and importance of marketing in tourism and recreation |
|
Creator |
Рега, М. Г.
Rega, Marina |
|
Subject |
маркетинг послуг
маркетинг туристичної діяльності туристичний продукт marketing services marketing tourism tourist product 332.142:339.138 |
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню ролі маркетингу в туризмі, вирішенню проблеми використання маркетингових технологій у розробленні та використанні туристичних продуктів і послуг туристичними підприємствами. Поглиблено розуміння призначення маркетингу туристичної діяльності.
The article investigates the role of marketing in tourism activities, solving problems using marketing technology development and use of travel products and services to tourism enterprises. Depth understanding of destination marketing tourism. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-06-12T11:43:23Z
2015-06-12T11:43:23Z 2013-05-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рега М. Г. Роль і значення маркетингу в організації туризму та відпочинку / М. Г. Рега // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 154–160.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/7844 |
|
Language |
uk
|
|