Запис Детальніше

Особисті чинники впливу промислових підприємств на поведінку споживачів на ринку В2С

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особисті чинники впливу промислових підприємств на поведінку споживачів на ринку В2С
Personal factors influence of industrial enterprises in consumer behavior in the B2C
 
Creator Окландер, Михайло Анатолійович
Oklander, Michael
 
Subject споживачі
поведінка споживачів
ринок
попит
стимулювання збуту
маркетингова програма
consumers
consumer behavior
market demand
sales promotion
marketing program
65.01
 
Description Розглядаються питання формування споживчого попиту у відповідності із гендерною структурою суспільства під впливом глобалізації пропозиції і споживання, виокремлення особистих чинників,
динаміки соціально-психологічних норм, уподобань на основі яких виникають нові цільові сегменти ринку. Це породжує необхідність розробки маркетингових програм у роздрібній торгівлі для стимулювання та зростання обсягів продажу.
The problems of the formation of consumer demand in line with the gender structure of society under the influence of globalization, supply and consumption, distinguishing personal factors, social and psychological dynamics of norms, preferences on which there are new target market segments. This raises the need to develop marketing programs for retail promotion and sales growth.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-06-17T10:20:44Z
2015-06-17T10:20:44Z
2013-05-22
 
Type Article
 
Identifier Окландер М. А. Особисті чинники впливу промислових підприємств на поведінку споживачів на ринку В2С / М. А. Окландер // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 170–177.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/7925
 
Language uk