Запис Детальніше

Методологічний аналіз сучасних моделей і технологій навчання

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічний аналіз сучасних моделей і технологій навчання
Methodological analysis of modern models and technologies of training
Методологический анализ современных моделей и технологий обучения
 
Creator Глєбова, Тамара Віталіївна
Glebova Tamara
 
Subject технології навчання
парадокс творчості
система освіти
універсалізація навчання
тechnology training
paradox of creativity
education system
universalisation of education
 
Description В статті зроблений методологічний аналіз сучасних моделей і технологій навчання, розглянуті теоретико-методологічні проблеми та парадокси творчості для професійної підготовки майбутніх фахівців, зроблений аналіз теоретичних підходів і протиріч, що існують у теперішній системі освіти.
The methodological analysis of modern models and technologies of training is presented in the article, the theoretic-methodological problems and paradoxes of creativity aimed at professional training of the future specialists are reviewed, and the analysis of theoretical approaches and contradictions which exist in the present education system is made.
В статье сделан методологический анализ современных моделей и технологий обучения, рассмотрены теоретико-методологические проблемы и парадоксы творчества для профессиональной подготовки будущих специалистов, сделан анализ теоретических подходов и противоречий, которые существуют в современной системе образования.
 
Publisher Суми, Сумський ДПУ ім. А.С. Макаренка
 
Date 2015-06-19T10:29:44Z
2015-06-19T10:29:44Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Глєбова Т.В. Методологічний аналіз сучасних моделей і технологій навчання / Т.В. Глєбова // Філософія науки: традиції та інновації: Науковий журнал / Гол. ред. проф. В.М. Вандишев. – Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 116-123
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8004
 
Language uk