Запис Детальніше

Лінгвістичний інструментарій імітаційних ігор як метод підготовки фахівців з міжнародних відносин

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Лінгвістичний інструментарій імітаційних ігор як метод підготовки фахівців з міжнародних відносин
 
Creator Вдовиченко, Вікторія Андріївна
 
Subject імітаційні ігри
симуляційні ігри
simulation gaming
simulation games
имитационные игры
симуляционные игры
37.091.3:811’42−048.63:327
 
Description У статті висвітлено проблематику засад лінгвістичного інструментарію імітаційних ігор для студентів спеціальностей «міжнародні відносини». Автор фокусується на принципах роботи імітаційних ігор, що висвітлюють проблематику міжнародних політико-економічних відносин та застосовуються для роз’яснення роботи міжнародних організацій.
The article traverses the issues of linguistics instruments used for simulation gaming targeted for International Relations students. The author focuses on the principles of simulation games encompassing political and economic issues being used in order to explain the work of international
organizations.
В статье освещена проблематика основ лингвистического инструментария имитационных игр для студентов специальностей «международные отношения». Автор фокусируется на принципах работы имитационных игр, освещающих проблематику международных политико-экономических отношений и применяются для разъяснения работы международных организаций.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-06T10:51:15Z
2015-07-06T10:51:15Z
2015-03-05
 
Type Article
 
Identifier Вдовиченко В. А. Лінгвістичний інструментарій імітаційних ігор як метод підготовки фахівців з міжнародних відносин / В. А. Вдовиченко // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 248–252.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8377
 
Language uk