Особливості особистісного та мотиваційного розвитку студентів в очно-дистанційному навчанні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості особистісного та мотиваційного розвитку студентів в очно-дистанційному навчанні
|
|
Creator |
Мельник, Ганна Миколаївна
Бескоровайна, Ніна Олександрівна |
|
Subject |
очно-дистанційне навчання
саморозвиток самоосвіта самоактуалізація саморегуляція самоконтроль мотивація психологічна комфортність міжособистісна взаємодія студента з педагогом зворотний зв’язок full-time distance learning self-development self-education selfactualization self-regulation self-control motivation psychological comfort teacher-student interpersonal relationships feedback очно-дистанционное обучение саморазвитие самообразование самоактуализация саморегуляция самоконтроль мотивация психологическая. комфортность межличностное взаимодействие студента с педагогом обратная связь 37.015.31:005.32:37.091.3-057.87 |
|
Description |
У статті проведено аналіз особливостей особистісного та мотиваційного розвитку студентів та наявного практичного досвіду організації очно-дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Зосереджено увагу на ролі мотивації та проблемі психологічної комфортності при очно-дистанційному навчанні. Розглянуто передумови психологічної комфортності міжособистісної взаємодії студента з педагогом. Зроблено відповідні висновки за результатами роботи.
The article analyzes features of personal development and motivation of students, as well as existing practical experience of full-time distance learning in higher educational establishments. Attention is focused on the role of motivation and the problem of psychological comfort with full-time distance learning. Preconditions of psychological comfort of teacher–student interpersonal relationships are considered. Conclusions based on the research results are drawn. В статье проведен анализ особенностей личностного и мотивационного развития студентов и существующего практического опыта организации очно-дистанционного обучения в высших учебных заведениях. Внимание сосредоточено на роли мотивации и проблеме психологичной комфортности при очно-дистанционном обучении. Рассмотрены предпосылки психологичной комфортности межличностного взаимодействия студента с педагогом. Сделаны соответствующие выводы по результатам работы. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-07-07T08:46:04Z
2015-07-07T08:46:04Z 2015-03-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник Г. М. Особливості особистісного та мотиваційного розвитку студентів в очно-дистанційному навчанні / Г. М. Мельник, Н. О. Бескоровайна // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 487–492.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8407 |
|
Language |
uk
|
|