Запис Детальніше

Особливості особистісного та мотиваційного розвитку студентів в очно-дистанційному навчанні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості особистісного та мотиваційного розвитку студентів в очно-дистанційному навчанні
 
Creator Мельник, Ганна Миколаївна
Бескоровайна, Ніна Олександрівна
 
Subject очно-дистанційне навчання
саморозвиток
самоосвіта
самоактуалізація
саморегуляція
самоконтроль
мотивація
психологічна комфортність
міжособистісна взаємодія студента з педагогом
зворотний зв’язок
full-time distance learning
self-development
self-education
selfactualization
self-regulation
self-control
motivation
psychological comfort
teacher-student interpersonal relationships
feedback
очно-дистанционное обучение
саморазвитие
самообразование
самоактуализация
саморегуляция
самоконтроль
мотивация
психологическая. комфортность
межличностное взаимодействие студента с педагогом
обратная связь
37.015.31:005.32:37.091.3-057.87
 
Description У статті проведено аналіз особливостей особистісного та мотиваційного розвитку студентів та наявного практичного досвіду організації очно-дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Зосереджено увагу на ролі мотивації та проблемі психологічної комфортності при очно-дистанційному навчанні. Розглянуто передумови психологічної комфортності міжособистісної взаємодії студента з педагогом. Зроблено відповідні висновки за результатами роботи.
The article analyzes features of personal development and motivation of students, as well as existing practical experience of full-time distance learning in higher educational establishments. Attention is focused on the role of motivation and the problem of psychological comfort with full-time distance learning. Preconditions of psychological comfort of teacher–student interpersonal relationships are considered. Conclusions based on the research results are drawn.
В статье проведен анализ особенностей личностного и мотивационного развития студентов и существующего практического опыта организации очно-дистанционного обучения в высших учебных заведениях. Внимание сосредоточено на роли мотивации и проблеме психологичной комфортности при очно-дистанционном обучении. Рассмотрены предпосылки психологичной комфортности межличностного взаимодействия студента с педагогом. Сделаны соответствующие выводы по результатам работы.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-07T08:46:04Z
2015-07-07T08:46:04Z
2015-03-05
 
Type Article
 
Identifier Мельник Г. М. Особливості особистісного та мотиваційного розвитку студентів в очно-дистанційному навчанні / Г. М. Мельник, Н. О. Бескоровайна // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 487–492.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8407
 
Language uk