Запис Детальніше

Наукові підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів педагогічного профілю

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Наукові підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів педагогічного профілю
 
Creator Романюк, Оксана Іванівна
 
Subject викладач вищого навчального закладу
вищий навчальний заклад непедагогічного профілю
педагогічна майстерність
розвиток педагогічної майстерності викладачів
професійне зростання
university teacher
non-pedagogical higher education
pedagogical mastery
innovative approaches to the teacher training and faculty development
совершенствование профессионального мастерства
преподаватель непедагогического ВУЗа
профессиональный рост
37.091.31−051:37.091.267
 
Description У статті розглянуто розвиток педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю, аналізуються дослідження вітчизняних і зарубіжних науковців, які стосуються питань професійного зростання викладачів, розкриваються методологічні підходи та вимоги до змісту та технологій підготовки викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю.
In the article the author discusses faculty development in nonpedagogical higher educational establishments, analyses research conducted by Ukrainian and foreign scientists which deals with problems of teachers’ professional growth, considers fundamental methodological approaches and requirements in relation to the content and technologies of preparing students at non-pedagogical higher educational establishments for a teaching career. Implementation of the faculty development system in higher educational establishments calls for special organization of education, which makes it necessary to determine and realize certain pedagogical conditions, reflects the content of the practical and methodological component of the teacher training system so that the training can be oriented around achievement of pedagogical mastery.
В статье рассматривается проблема усовершенствования педагогического мастерства преподавателей иностранного языка в неязыковых ВУЗах; анализируются исследования украинских и зарубежных экспертов; раскрываются подходы и требования к содержанию и технологиям подготовки преподавателей.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-07T08:53:16Z
2015-07-07T08:53:16Z
2015-03-05
 
Type Article
 
Identifier Романюк О. І. Наукові підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів педагогічного профілю / О. І. Романюк // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 501–508.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8408
 
Language uk