Запис Детальніше

Індивідуалізація та диференціація навчання за допомогою комп’ютерних навчальних систем

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Індивідуалізація та диференціація навчання за допомогою комп’ютерних навчальних систем
 
Creator Люлька, Людмила Анатоліївна
Редзюк, Ірина Вячеславівна
 
Subject інформаційно-комунікаційні технології
інформатизація системи освіти
Інтернет
телекомунікація
інтернет-ресурси
інтернет-проекти
чат
веб-квест
комп’ютерні програми
information and communication technologies
language competence
informatization of education
Internet
telecommunications
Internet resources
online projects
chat
webquest
computer programs
информационно-коммуникационные технологии
языковая компетенция
информатизация системы образования
Интернет
телекоммуникации
интернет-ресурсы
интернет-проекты
чат
веб-квест
компьютерные программы
378.096
 
Description У статті розглянуто застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та ресурсів у навчанні, які сприяють формуванню мовної компетенції. Проаналізовано педагогічні цілі та переваги застосування, а також різновиди інформаційно-комунікаційних технологій, що можуть бути використані в науково-пізнавальній діяльності. Доведено доцільність інкорпорації в навчальний процес матеріалів спеціальних сайтів, які містять аудіо-, відео-, текстовий контент різних жанрів, серії різноманітних вправ на засвоєння лексики, який постійно оновлюється та доповнюється.
The article studies the application of modern information and communication technologies and resources in learning, contributing to the formation of linguistic competence, the educational objectives, benefits, and types of information and communication technologies that can be used in scientific and educational activities. The authors recommend materials of specific sites that contain audio, video, text content of various genres, a series of different exercises for mastering vocabulary.
В статье рассмотрено применение современных информационно-коммуникационных технологий и ресурсов в процессе обучения, способствующих формированию языковой компетенции. Проанализированы педагогические цели и преимущества применения, а также разновидности информационно-коммуникационных технологий, которые могут быть использованы в научно-познавательной деятельности. Доказана целесообразность инкорпорации в учебный процесс материалов специальных сайтов, которые содержат аудио-, видео-, текстовый контент различных жанров, серии различных упражнений на усвоение лексики, который постоянно обновляется и дополняется.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-07T11:48:46Z
2015-07-07T11:48:46Z
2015-03-05
 
Type Article
 
Identifier Люлька Л. А. Індивідуалізація та диференціація навчання за допомогою комп’ютерних навчальних систем / Л. А. Люлька, І. В. Редзюк // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 570–578.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8422
 
Language uk