Запис Детальніше

Релігійно-ціннісний аналіз підприємницько-ринкової діяльності: історико-філософський контекст

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Релігійно-ціннісний аналіз підприємницько-ринкової діяльності: історико-філософський контекст
Religious and axiological analysis of entrepreneurship: historic and philosophic context
Религиозно-ценностный анализ предпринимательской деятельности: историко-философский контекст
 
Creator Войнаровська, Людмила Іванівна
Voynarovska, Lyudmyla
 
Subject протестантська етика
католицизм
утилітаризм
мораль
підприємництво
легітимація
капіталізм
protestant ethics
Catholicism
utilitarianism
morality
entrepreneurship
legitimization
capitalism
 
Description У статті досліджуються аксіологічні, духовно-культурні принципи взаємозв’язку релігії і підприємницької діяльності в період її становлення. Здійснюється розмежування ролі протестантизму та католицизму і їх впливу на процес становлення капіталізму, показано зміну способу діяльності людини, що закономірно вело до виникнення її нового типу – «людини економічної». Аналізується сутність «протестантської етики» та становлення нової, утилітарної моралі.
Axiological, spiritual and cultural fundamentals of interrelation between religion and entrepreneurship at the period of its establishment are researched in this article. The research provides for the distinction between the role of Protestantism and Catholicism and their influence on the establishment of capitalism. Changes in the ways of human activity naturally determined the emergence of its new type – «homo economic». Subject of «Protestant ethics» and the establishment of a new utilitarian morality are analyzed.
В статье исследуются аксиологические, духовно-культурные принципы взаимосвязи религии и предпринимательской деятельности в период ее становления. Осуществляется разграничение роли протестантизма и католицизма и их влияния на процесс становления капитализма, показано изменение способа деятельности человека, что закономерно вело к возникновению его нового типа – «человека экономического». Анализируется сущность «протестантской этики» и становления новой, утилитарной морали.
 
Publisher Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
 
Date 2015-07-07T14:19:09Z
2015-07-07T14:19:09Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Войнаровська Л. І. Релігійно-ціннісний аналіз підприємницько-ринкової діяльності: історико-філософський контекст / Л. І. Войнаровська // Філософські обрії : наук.-теорет. часоп. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2011. – Вип. 26. – С. 150–162.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8429
 
Language uk