Заходи, фактори та ознаки маркетингових стратегій інтернаціоналізації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Заходи, фактори та ознаки маркетингових стратегій інтернаціоналізації
Actions, factors and features of international marketing strategies Меры, факторы и признаки маркетинговых стратегий интернационализации |
|
Creator |
Ільчук, Павло Г.
Il’chuk, Paul Ильчук, Павел Г. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-07-13T09:00:59Z
2015-07-13T09:00:59Z 2013-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ільчук П. Г. Заходи, фактори та ознаки маркетингових стратегій інтернаціоналізації / П. Г. Ільчук // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 44–46.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8515 |
|
Language |
uk
|
|