Запис Детальніше

Заходи, фактори та ознаки маркетингових стратегій інтернаціоналізації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Заходи, фактори та ознаки маркетингових стратегій інтернаціоналізації
Actions, factors and features of international marketing strategies
Меры, факторы и признаки маркетинговых стратегий интернационализации
 
Creator Ільчук, Павло Г.
Il’chuk, Paul
Ильчук, Павел Г.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-13T09:00:59Z
2015-07-13T09:00:59Z
2013-11
 
Type Article
 
Identifier Ільчук П. Г. Заходи, фактори та ознаки маркетингових стратегій інтернаціоналізації / П. Г. Ільчук // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 44–46.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8515
 
Language uk