Запис Детальніше

Розвиток підприємств на засадах маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток підприємств на засадах маркетингу
Enterprise development of marketing principles
Развитие предприятий на принципах маркетинга
 
Creator Гелевачук, Зоя
Gelevachuk, Zoya
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-15T08:02:00Z
2015-07-15T08:02:00Z
2013-11
 
Type Article
 
Identifier Гелевачук З. Й. Розвиток підприємств на засадах маркетингу / З. Й. Гелеванчук // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 160–162.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8565
 
Language uk