Розвиток підприємств на засадах маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток підприємств на засадах маркетингу
Enterprise development of marketing principles Развитие предприятий на принципах маркетинга |
|
Creator |
Гелевачук, Зоя
Gelevachuk, Zoya |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-07-15T08:02:00Z
2015-07-15T08:02:00Z 2013-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гелевачук З. Й. Розвиток підприємств на засадах маркетингу / З. Й. Гелеванчук // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 160–162.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8565 |
|
Language |
uk
|
|