Запис Детальніше

Зміна парадигми управління та інноваційні рішення для вітчизняного бізнесу на засадах впровадження концепції холістичного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зміна парадигми управління та інноваційні рішення для вітчизняного бізнесу на засадах впровадження концепції холістичного маркетингу
Changing the paradigm and innovative solutions for domestic business based on introducing the concept of holistic marketing
Изменение парадигмы управления и инновационные решения для отечественного бизнеса на принципах осуществления концепции холистического маркетинга
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
Данников, Олег Владимирович
Раупов, Р. Б.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-15T08:33:02Z
2015-07-15T08:33:02Z
2013-11
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Зміна парадигми управління та інноваційні рішення для вітчизняного бізнесу на засадах впровадження концепції холістичного маркетингу / О. В. Данніков, Р. Б. Раупов / // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 172–174.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8571
 
Language uk