Маркетинг на підприємстві: сутність і завдання в сучасному бізнесі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг на підприємстві: сутність і завдання в сучасному бізнесі
Marketing at the enterprise: essence and challenges in modern business Маркетинг на предприятии: сущность и задачи в современном бизнесе |
|
Creator |
Міхеєва, Марія В.
Mikheyevа, Maria Михеева, Мария В. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Contributor |
Востряков, Олександр Володимирович
|
|
Date |
2015-07-16T07:07:11Z
2015-07-16T07:07:11Z 2013-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міхеєва М. В. Маркетинг на підприємстві: сутність і завдання в сучасному бізнесі / М. В. Міхеєва // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 199–201.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8585 |
|
Language |
uk
|
|