Запис Детальніше

Маркетинг на підприємстві: сутність і завдання в сучасному бізнесі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг на підприємстві: сутність і завдання в сучасному бізнесі
Marketing at the enterprise: essence and challenges in modern business
Маркетинг на предприятии: сущность и задачи в современном бизнесе
 
Creator Міхеєва, Марія В.
Mikheyevа, Maria
Михеева, Мария В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Contributor Востряков, Олександр Володимирович
 
Date 2015-07-16T07:07:11Z
2015-07-16T07:07:11Z
2013-11
 
Type Article
 
Identifier Міхеєва М. В. Маркетинг на підприємстві: сутність і завдання в сучасному бізнесі / М. В. Міхеєва // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 199–201.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8585
 
Language uk