Запис Детальніше

Стратегія брендингу: створення, розвиток, збільшення вартості бренду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія брендингу: створення, розвиток, збільшення вартості бренду
Branding strategy: creating, development and and increasing the value of the brand
Стратегия брендинга: создание, развитие и увеличение стоимости бренда
 
Creator Оберемчук, Валентина Феодосіївна
Oberemchuk, Valentyna
Оберемчук, Валентина Феодосиевна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-17T08:44:35Z
2015-07-17T08:44:35Z
2013-11
 
Type Article
 
Identifier Оберемчук В. Ф. Стратегія брендингу: створення, розвиток, збільшення вартості бренду / В. Ф. Оберемчук // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 296–298.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8627
 
Language uk