Стратегія брендингу: створення, розвиток, збільшення вартості бренду
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія брендингу: створення, розвиток, збільшення вартості бренду
Branding strategy: creating, development and and increasing the value of the brand Стратегия брендинга: создание, развитие и увеличение стоимости бренда |
|
Creator |
Оберемчук, Валентина Феодосіївна
Oberemchuk, Valentyna Оберемчук, Валентина Феодосиевна |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-07-17T08:44:35Z
2015-07-17T08:44:35Z 2013-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Оберемчук В. Ф. Стратегія брендингу: створення, розвиток, збільшення вартості бренду / В. Ф. Оберемчук // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 296–298.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8627 |
|
Language |
uk
|
|