Запис Детальніше

Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ (A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ
(A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media)
 
Creator Маслова, Ю. П. (Y. Maslova)
 
Subject Гендерні дослідження
Навчальні матеріали та презентації
 
Description У статті здійснено лінгвістичний аналіз рекламних текстів, опублікованих на сторінках друкованих ЗМІ, через призму гендерної проблематики
(In the article gender problems are analysed in the texts of advertising on the pages of mass-media)
 
Publisher Чернівецького університету
 
Date 2009
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1304/1/maslova4%20120412.pdf
Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2009) Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ (A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media). Науковий вісник (475). с. 594-598.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1304/