Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ (A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ (A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media) |
|
Creator |
Маслова, Ю. П. (Y. Maslova)
|
|
Subject |
Гендерні дослідження
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті здійснено лінгвістичний аналіз рекламних текстів, опублікованих на сторінках друкованих ЗМІ, через призму гендерної проблематики (In the article gender problems are analysed in the texts of advertising on the pages of mass-media) |
|
Publisher |
Чернівецького університету
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1304/1/maslova4%20120412.pdf
Маслова, Ю. П. (Y. Maslova) (2009) Гендерний аспект реклами на сторінках друкованих ЗМІ (A genderniy aspect of advertising is on the pages of printing mass-media). Науковий вісник (475). с. 594-598. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1304/
|
|