Запис Детальніше

Еволюція маркетингової теорії, освіти, практики

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція маркетингової теорії, освіти, практики
 
Creator Герасимчук, Василь Гнатович
 
Subject 339.138
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-20T11:44:41Z
2015-07-20T11:44:41Z
2013-10
 
Type Article
 
Identifier Герасимчук В. Г. Еволюція маркетингової теорії, освіти, практики / В. Г. Герасимчук // Маркетингова освіта в Україні : тези II Міжнар. наук.-практ. конф., 10–12 жовт. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. Ф. Павленко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 5–7.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8679
 
Language uk