Еволюція маркетингової теорії, освіти, практики
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція маркетингової теорії, освіти, практики
|
|
Creator |
Герасимчук, Василь Гнатович
|
|
Subject |
339.138
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-07-20T11:44:41Z
2015-07-20T11:44:41Z 2013-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Герасимчук В. Г. Еволюція маркетингової теорії, освіти, практики / В. Г. Герасимчук // Маркетингова освіта в Україні : тези II Міжнар. наук.-практ. конф., 10–12 жовт. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. Ф. Павленко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 5–7.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8679 |
|
Language |
uk
|
|