Запис Детальніше

Роль маркетингового менеджменту в управлінні процесом формування конкурентоспроможності людського капіталу на ринку праці України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингового менеджменту в управлінні процесом формування конкурентоспроможності людського капіталу на ринку праці України
 
Creator Соломаха, Валентина Миколаївна
 
Subject 658.8
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-20T12:59:15Z
2015-07-20T12:59:15Z
2013-10
 
Type Article
 
Identifier Соломаха В. М. Роль маркетингового менеджменту в управлінні процесом формування конкурентоспроможності людського капіталу на ринку праці України / В. М. Соломаха // Маркетингова освіта в Україні : тези II Міжнар. наук.-практ. конф., 10–12 жовт. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. Ф. Павленко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 40–43.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8693
 
Language uk