Роль маркетингового менеджменту в управлінні процесом формування конкурентоспроможності людського капіталу на ринку праці України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингового менеджменту в управлінні процесом формування конкурентоспроможності людського капіталу на ринку праці України
|
|
Creator |
Соломаха, Валентина Миколаївна
|
|
Subject |
658.8
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-07-20T12:59:15Z
2015-07-20T12:59:15Z 2013-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соломаха В. М. Роль маркетингового менеджменту в управлінні процесом формування конкурентоспроможності людського капіталу на ринку праці України / В. М. Соломаха // Маркетингова освіта в Україні : тези II Міжнар. наук.-практ. конф., 10–12 жовт. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. Ф. Павленко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 40–43.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8693 |
|
Language |
uk
|
|