Запис Детальніше

Вітчизняний ринок зовнішньої реклами: реалії та тенденції розвитку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вітчизняний ринок зовнішньої реклами: реалії та тенденції розвитку
 
Creator Діброва, Тетяна Георгіївна
Гараніна, Ірина Ігорівна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-21T06:27:45Z
2015-07-21T06:27:45Z
2013-10
 
Type Article
 
Identifier Діброва Т. Г. Вітчизняний ринок зовнішньої реклами: реалії та тенденції розвитку / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Маркетингова освіта в Україні : тези II Міжнар. наук.-практ. конф., 10–12 жовт. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. Ф. Павленко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 46–48.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8695
 
Language uk