Референтні групи в маркетингу: сутність і класифікація
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Референтні групи в маркетингу: сутність і класифікація
|
|
Creator |
Окландер, Михайло Анатолійович
|
|
Subject |
65.01
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-07-21T06:50:30Z
2015-07-21T06:50:30Z 2013-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Окландер М. А. Референтні групи в маркетингу: сутність і класифікація / М. А. Окландер // Маркетингова освіта в Україні : тези II Міжнар. наук.-практ. конф., 10–12 жовт. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. Ф. Павленко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 59–63.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8701 |
|
Language |
uk
|
|