Запис Детальніше

Референтні групи в маркетингу: сутність і класифікація

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Референтні групи в маркетингу: сутність і класифікація
 
Creator Окландер, Михайло Анатолійович
 
Subject 65.01
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-21T06:50:30Z
2015-07-21T06:50:30Z
2013-10
 
Type Article
 
Identifier Окландер М. А. Референтні групи в маркетингу: сутність і класифікація / М. А. Окландер // Маркетингова освіта в Україні : тези II Міжнар. наук.-практ. конф., 10–12 жовт. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. Ф. Павленко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 59–63.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8701
 
Language uk