Запис Детальніше

Застосування ігор для просування брендів (адвергеймінг)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування ігор для просування брендів (адвергеймінг)
 
Creator Пінчук, О. А.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-28T09:08:04Z
2015-07-28T09:08:04Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Пінчук О. А. Застосування ігор для просування брендів (адвергеймінг) / О. А. Пінчук // Соціально-економічні перспективи України у ХХІ столітті : зб. доп. 80-ї наук. конф. студ. КНЕУ, 11–16 квіт. 2013 р. / [відп. за вип. О. А. Петухова ; наук. ред. Є. Б. Ніколаєв]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 146–148.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8885
 
Language uk