Застосування ігор для просування брендів (адвергеймінг)
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування ігор для просування брендів (адвергеймінг)
|
|
Creator |
Пінчук, О. А.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-07-28T09:08:04Z
2015-07-28T09:08:04Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пінчук О. А. Застосування ігор для просування брендів (адвергеймінг) / О. А. Пінчук // Соціально-економічні перспективи України у ХХІ столітті : зб. доп. 80-ї наук. конф. студ. КНЕУ, 11–16 квіт. 2013 р. / [відп. за вип. О. А. Петухова ; наук. ред. Є. Б. Ніколаєв]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 146–148.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8885 |
|
Language |
uk
|
|