Ризики в реалізації маркетингової стратегії промислового підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ризики в реалізації маркетингової стратегії промислового підприємства
Risks in the realization of the marketing strategy of industrial enterprises |
|
Creator |
Гелеванчук, З. Й.
Gelevachuk, Z. I. |
|
Description |
Визначено ризики, що повинні бути враховані в реалізації маркетингової стратегії підприєм ства на галузевому ринку. Запропоновано заходи щодо їх мінімізації. It was identified risks, that should be considered in the realization of marketing strategy on industry market. It was suggested measures to minimize the risks. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-07-29T06:19:48Z
2015-07-29T06:19:48Z 2012-10-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гелеванчук З. Й. Ризики в реалізації маркетингової стратегії промислового підприємства / З. Й. Гелеванчук // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 44–46.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8927 |
|
Language |
uk
|
|