Запис Детальніше

Ризики в реалізації маркетингової стратегії промислового підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ризики в реалізації маркетингової стратегії промислового підприємства
Risks in the realization of the marketing strategy of industrial enterprises
 
Creator Гелеванчук, З. Й.
Gelevachuk, Z. I.
 
Description Визначено ризики, що повинні бути враховані в реалізації маркетингової стратегії підприєм
ства на галузевому ринку. Запропоновано заходи щодо їх мінімізації.
It was identified risks, that should be considered in the realization of marketing strategy on industry market. It was suggested measures to minimize the risks.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-29T06:19:48Z
2015-07-29T06:19:48Z
2012-10-12
 
Type Article
 
Identifier Гелеванчук З. Й. Ризики в реалізації маркетингової стратегії промислового підприємства / З. Й. Гелеванчук // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 44–46.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8927
 
Language uk