Запис Детальніше

В2C: управління лояльністю споживача

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title В2C: управління лояльністю споживача
B2C: customer loyalty’s management
 
Creator Приходько, Людмила Миколаївна
Prykhodko, L. M.
 
Description Розглядаються організаційно-економічні і управлінські стосунки, що виникають при розробці і реалізації технологій впливу на споживчу поведінку, фактори, які впливають на формування та підтримку лояльності споживача, а також напрями удосконалення В2С процесів компанії в рамках програм лояльності клієнта.
The main aims are to discover organizationally-economic and management relations, that are formed along with the development and realization of technologies
effecting consumer behavior, as well as factors, that influence forming and supporting of customer’s loyalty, and also directions of improvement concerning В2С company’s processes in connection with the programs of client’s loyalty.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-29T07:51:41Z
2015-07-29T07:51:41Z
2012-10-12
 
Type Article
 
Identifier Приходько Л. М. В2C: управління лояльністю споживача / Л. М. Приходько // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 77–79.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8940
 
Language uk