Запис Детальніше

Внутрішній маркетинг в управлінні підприємством сфери послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Внутрішній маркетинг в управлінні підприємством сфери послуг
Internal marketing in enterprise management of service sector
 
Creator Сагайдак, М. П.
Sagaіdak, M. P.
 
Description У тезах доповіді досліджено питання використання інструментарію внутрішнього маркетингу в діяльності підприємств сфери
послуг. Результатом дослідження є розробка заходів щодо вирішення проблем пов’язаних зі
збутом послуг і стандартами забезпечення їх якості.
The report is covering the issues of applying the toolkit of internal marketing in the activities of enterprises within the service sector. The research results demonstrate the development of measures
to solve the problems related to services distribution and the standards of quality provision.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-29T07:56:08Z
2015-07-29T07:56:08Z
2012-10-12
 
Type Article
 
Identifier Сагайдак М. П. Внутрішній маркетинг в управлінні підприємством сфери послуг / М. П. Сагайдак // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 79–81.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/8941
 
Language uk