Запис Детальніше

Бренд як складова інноваційного розвитку підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд як складова інноваційного розвитку підприємства
Brand as a component of the innovative development of enterprise
 
Creator Чухраєва, Наталія Миколаївна
Сhukhrayeva, Nataliya
 
Description Розглянуто необхідність використання бренда в інноваційному розвитку підприємств.
The article discusses the need to use the brand in innovative development of enterprises.
 
Publisher Чухраєва Н. М. Бренд як складова інноваційного розвитку підприємства / Н. М. Чухраєва // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 216–219.
 
Date 2015-07-31T07:39:45Z
2015-07-31T07:39:45Z
2012-10-12
 
Type Article
 
Identifier http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9003
 
Language uk