Бренд як складова інноваційного розвитку підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд як складова інноваційного розвитку підприємства
Brand as a component of the innovative development of enterprise |
|
Creator |
Чухраєва, Наталія Миколаївна
Сhukhrayeva, Nataliya |
|
Description |
Розглянуто необхідність використання бренда в інноваційному розвитку підприємств.
The article discusses the need to use the brand in innovative development of enterprises. |
|
Publisher |
Чухраєва Н. М. Бренд як складова інноваційного розвитку підприємства / Н. М. Чухраєва // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 216–219.
|
|
Date |
2015-07-31T07:39:45Z
2015-07-31T07:39:45Z 2012-10-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9003
|
|
Language |
uk
|
|