Запис Детальніше

Використання клієнтоорієнтованого підходу при формуванні конкурентної політики на поліграфічних підприємствах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання клієнтоорієнтованого підходу при формуванні конкурентної політики на поліграфічних підприємствах
Using the approach focused on the client in formation competition policy for a printing company
 
Creator Воржакова, Ю. П.
Vorzhakova, I. P.
 
Description Розглянуто найпоширеніший підхід до формування конкурентної політики підприємств поліграфічної промисловості. Проаналізовано особливості запропонованого підходу та способи їх ефективної реалізації.
The article deals with the most common approach to the formation of competition policy at the printing industry enterprises. The peculiarities of the proposed approach and methods for their effective implementation are presented in the work.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-31T10:12:55Z
2015-07-31T10:12:55Z
2012-10-12
 
Type Article
 
Identifier Воржакова Ю. П. Використання клієнтоорієнтованого підходу при формуванні конкурентної політики на поліграфічних підприємствах / Ю. П. Воржакова // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 240–242.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9012
 
Language uk