Сучасні підходи до управління репутацією підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні підходи до управління репутацією підприємств
Of reputation management |
|
Creator |
Дерев’янко, О. Г.
Derevyanko, Olena |
|
Description |
Запропоновано розрізняти внутрішньокорпоративний, медійний, юридичний та соціологічний підходи до управління репутацією підприємства.
It is suggested to distinguish corporate, medias, legal and sociological approaches of reputation management. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-07-31T10:21:24Z
2015-07-31T10:21:24Z 2012-10-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дерев’янко О. Г. Сучасні підходи до управління репутацією підприємств / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 244–246.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9014 |
|
Language |
uk
|
|