Запис Детальніше

Сучасні підходи до управління репутацією підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні підходи до управління репутацією підприємств
Of reputation management
 
Creator Дерев’янко, О. Г.
Derevyanko, Olena
 
Description Запропоновано розрізняти внутрішньокорпоративний, медійний, юридичний та соціологічний підходи до управління репутацією підприємства.
It is suggested to distinguish corporate, medias, legal and sociological approaches of reputation management.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-31T10:21:24Z
2015-07-31T10:21:24Z
2012-10-12
 
Type Article
 
Identifier Дерев’янко О. Г. Сучасні підходи до управління репутацією підприємств / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 244–246.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9014
 
Language uk