Запис Детальніше

Управління конкурентними позиціями підприємства: сутність і взаємозв’язок основних категорій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління конкурентними позиціями підприємства: сутність і взаємозв’язок основних категорій
Managing of the company’s competitive position: nature and correlation of major categories
 
Creator Мельник, Катерина М.
Melnyk, Catherine
 
Description Розглянуто сутність управління конкурентними позиціями підприємства Запропоновано авторські версії визначень базових понять і категорій, представлено логіку їх взаємозв’язку.
Essence of management of enterprise competition positions is considered. The authorial versions of determinations of base
concepts and categories are offered and presented to the logician of their intercommunication.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-07-31T11:12:49Z
2015-07-31T11:12:49Z
2012-10-12
 
Type Article
 
Identifier Мельник К. М. Управління конкурентними позиціями підприємства: сутність і взаємозв’язок основних категорій / К. М. Мельник // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 260–262.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9020
 
Language uk