Управління конкурентними позиціями підприємства: сутність і взаємозв’язок основних категорій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління конкурентними позиціями підприємства: сутність і взаємозв’язок основних категорій
Managing of the company’s competitive position: nature and correlation of major categories |
|
Creator |
Мельник, Катерина М.
Melnyk, Catherine |
|
Description |
Розглянуто сутність управління конкурентними позиціями підприємства Запропоновано авторські версії визначень базових понять і категорій, представлено логіку їх взаємозв’язку.
Essence of management of enterprise competition positions is considered. The authorial versions of determinations of base concepts and categories are offered and presented to the logician of their intercommunication. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-07-31T11:12:49Z
2015-07-31T11:12:49Z 2012-10-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник К. М. Управління конкурентними позиціями підприємства: сутність і взаємозв’язок основних категорій / К. М. Мельник // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 260–262.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9020 |
|
Language |
uk
|
|